Jump to content

mariner 75HK 1991 modell?


kfh74

Recommended Posts

Hei!

 

Dette haster.

 

Har tilbud på en motor.

 

Selger oppgir motoren til å vere en Mariner 75 HK 1991 modell. Har sjekket serienummeret hos marine-power, men de finner den ikke, da data ikke går lenger tilbake til 1990. Har samme motor fra før, 4 syl, men det er en 1987 modell. Stusser på om de lagde samme motoren i 1991? Dette er typen med et toppdeksel og et aliminiumsbeslag rundt der det står Mariner på og 75.

 

Noen som kan bekrefte at Mariner lagde denne motoren i 1991?

 

PS Haster:)

Link to post
Share on other sites

Hei igjen.

 

Beklager at jeg ikke har svart, men har ikke hatt tilgang til internett (les ferie). Motoren ble kjøpt. Etter at jeg la denne tråden inn på forumet, ringte jeg til diverse motorforhandlere og alle sa at 1986 var siste året for 4 syl. motor med "wrap"-deksel. Spesiell takk til raskt svar fra Ravns-garage.

 

Selger påstod fremdeles at det var en 1991 modell! Ble kjøp likevel, da jeg har en delemotor liggende, samme type. Litt morsomt at selgeren av denne motoren, delemotoren, en autorisert forhandler sier at det er en 1987 modell.

 

Mulig jeg trenger litt hjelp til å montere motoren av dere. Tenker da på hvordan jeg skal feste veierene til gass og gir.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...