Ole-Jacob Startet 8.August.2006 Del på Facebook Startet 8.August.2006 Coronet gjenoppstår. Spennende for alle som interesserer seg for gamle skandinaviske klassikere.. Sitér dette innlegget Link to post
seafarer Svart 8.August.2006 Del på Facebook Svart 8.August.2006 ja, det er flott om Coronet navnet blir å se på nye kvalitets båter igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Ole-Jacob Svart 8.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2006 Så vidt jeg har skjønt er det ikke bare snakk om overdragelse av merkevaren, men også rettighetene til alle former osv. Kunne godt tenke meg å se Coronet 32 Oceanfarer anno 2007; gjerne med 2 x D6-350.. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 9.August.2006 Del på Facebook Svart 9.August.2006 Sakset fra tuco.dk: Coronet blev startet af virksomheden Botved Boats A/S, som blev stiftet af Ole Botved i 1951 ved Tuborg havn i København. Ole Botved udviklede virksomheden til Danmarks største bådproducent og ved sin død i 1985 havde Botved opbygget Coronet, som et mærke med ry for meget høj kvalitet, solidt håndværk og fantastiske sejlegenskaber. Coronet var blevet et stykke maritim danmarkshistorie.Så spørs det bare om Tuco opprettholder Coronets kvalitet eller om de skal/må presse produksjonskostnadene for langt ned... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.