Lugubert Startet 9.August.2006 Del på Facebook Startet 9.August.2006 Er det noen her som vet hva slags tennplugger jeg trenger til en FM 8-12 snekkemotor? Burde selvsagt sjekket det selv, men siden jeg ikke kommer meg til båten på noen dager, håper jeg på hjelp fra dere. Skal også bytte ut tennplugg-hetta (usikker på hva det egentlig kalles, denne knotten man trøkker ned over tennpluggen), er dette bare en standard-vare jeg kan kjøpe på Biltema, eller må/bør jeg få tak i originaldeler fra FM i Sarpsborg? Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 9.August.2006 Del på Facebook Svart 9.August.2006 Trnger ikke kjøpe orginal plugghette bare pass på at du kjøper en som du skrur pluggledningen inn i hetta.Når det gjelder nr på plugg er jeg ikke sikker men kan stikke ned i båten senere i dag å skjekke. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 9.August.2006 Del på Facebook Svart 9.August.2006 ta kontakt med fredrkstad vikleverksted for bytte av plugg hette Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.