Flying Johan Startet 10.August.2006 Del på Facebook Startet 10.August.2006 Hoy! har kjøpt en 40v (hk) yamaha 3cylindra to takter...Electric. 95 mod. Har hatt 5-hk- 9,9hk-25hk yamaha før og er barka yamaha fan, sikkert mye pga sikkerheten den har gitt meg gjennom tidene/bølgene. 40v elektrisk start har gitt meg litt hodebry, nok til ikke å legge utpå` enda, i hvertfall. Fatter`n er elektrikker men trenger el skjema til motoren for å finne feilen, som ligger i det elektriske et sted. Har kontaktet Yamaha Norge + lokalt yamahasenter, men ingen har kunnet få tak i det skjemaet. Har søkt i 30 timer på nettet også, men finner ikke noe sjkema til akkurat denne motoren!!! vet noen om hvor evt man kan få tak i det? og jeg lurer på hvorfor det ble populært å koble av autoluben å blande olja i bensintanken istedenfor, på 90 tallet.. søker videre håper noen kan hjelpe meg med noe info/tips. Så sees vi utpå snart. Venlig hilsen Flying Johan. Moss Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 10.August.2006 Del på Facebook Svart 10.August.2006 Jeg kan hjelpe deg, jeg. Send en IM med adressen din, skal du få det i posten Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.