Jump to content

Subaru til å trekke båthenger, OT?


Heba

Recommended Posts

jeg er i ferd med å kjøpe en subaru forester 2.0 automatgear 05 modell bensin. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne bilen, og om noen vet, eller kan tenke seg til hvordan den er å kjøre med båt på henger. Den er reg for 1500kg henger, mitt drag vil total veie 1100 kg.

 

Det er snakk om å kjøre tre timer til sørlandet hver sommer, og jeg skal ikke drive med grisekjøring - kun følge trafikken.

 

Selgerne jeg snakker med er lite villige til å love gull og grønne skoger - de vil nemlig helst selge meg 07 modellen som er mye dyrere og som har 137 hk...

Link to post
Share on other sites

jeg er i ferd med å kjøpe en subaru forester 2.0 automatgear 05 modell bensin. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med denne bilen, og om noen vet, eller kan tenke seg til hvordan den er å kjøre med båt på henger. Den er reg for 1500kg henger, mitt drag vil total veie 1100 kg.

 

Det er snakk om å kjøre tre timer til sørlandet hver sommer, og jeg skal ikke drive med grisekjøring - kun følge trafikken.

 

Selgerne jeg snakker med er lite villige til å love gull og grønne skoger - de vil nemlig helst selge meg 07 modellen som er mye dyrere og som har 137 hk...

Har du BE? Hvis ikke kan det hende du trekker for tungt, avhengig av egenvekt på bilen, og tillattvekt på tilhengeren..

 

Selv ville jeg ikke vurdert engang mindre motor enn Turbo S hvis jeg skulle dratt henger, den fungerer til gjengjeldt meget bra til det formålet (var på campingtur med en i vinter, hadde morsomme forbikjøringer mens campingvogna hang bak, og vi hadde hjulspinn på alle 4 hjulene..)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...