fru_strert Startet 11.August.2006 Del på Facebook Startet 11.August.2006 Hei alle sammen!! Jeg lurte på om det var noen her inne som viste om noen gode seilskoler som har helgekurs for damer. .. ?? Tror jeg trenger ett lite kurs. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Min ØKH var på seilkurs hos Normar - det var et rent damekurs - hun var veldig fornøyd med det. Tror det er viktig at det ikke er noen menner med - for da skal de alltid tøffe seg for damene - og da lærer ikke damene noe Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Forhandleren av Hunter seilbåter westmar.no i Leangbukta i Asker har seilkurs for damer. Hørt mye bra om det! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
baatsman Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Norsk Seilskole i Oppegård. Har 1 og 2 kurs der. 3 og videre fra Moss. Min kone seilte en Dufour 32(iår), og var så sikker på att hun kunne ta inn Kiel fergen senere. Hun var meget godt fornøyd. Ellers har Lunde Båt også seilkurs for Damer(leangbukta) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 tror att Tönberg Seilförening oxo har kurser för enbart damer, admiralinnen gikk der, för ett par år sedan !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
fru_strert Svart 11.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2006 takker for svarene jeg fikk!! Skal sjekke litt rundt jeg. Har blitt bit av seilbasillen og fått mer og mer lyst til å være sterkt deltagende enn bare å sitte i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 11.August.2006 Del på Facebook Svart 11.August.2006 Du har en veldig bra skole her http://www.yachtmaster.no/ Knut er veldig dyktig og kan det meste Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 14.August.2006 Del på Facebook Svart 14.August.2006 Et stalltips er å også sjekke kurs som ikke er annonsert som rene kvinnekurs. Det har gått ett og annet kurs hvor menn definitivt har vært i mindretall, og det har sikkert vært noen "ufrivillige" kvinnekurs også. For øvrig anbefaler jeg seilkurs for alle. Med en gruppe mennesker som ikke kjenner hverandre fra før og som stadig bytter oppgaver lærer du nokså mye om å skape et godt og hyggelig lagarbeid i båten. En vellykket seiltur er mer enn godt trimmede seil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.