Jump to content

Skal kjøpe ny propell. hvor? vp280dp


Reinell

Recommended Posts

Må handle meg nye propeller til vinteren, da forrige eier hadde et besøk med moder jord

Undersøkt litt priser, men kanskje noen har bedre forslag til hvor jeg kan handle??

Eller enda bedre om noen har bytta ut propellen sin med en annen størrelse og har en brukt liggende??

VP280 DP

Drevia f.eks... 6706.- for alu og 15480.- for stål...

 

Marinepartsexpress.... 3665.- for alu og 6812.- for stål... Noen som har handlet her, eventuellt erfaringer med frakt fra usa??

 

For jeg har rett når jeg mener å ha fått med meg at b6 og c6 er samme propellen, men at b er alu og c stål??

Skal være dyr frakt for at det ikke lønner seg å bestille fra usa ser det ut for!

ADVARSEL: Innlegg kan inneholde humor, sarkasme og ironi.

De som finner skrivefeil, kan beholde dem.

Link to post
Share on other sites

Siden du bor i nærheten av Sverige, utnytt det. Selv så fant jeg 2 helt nye ubrukte B6 propeller (orginale) på blocket.se i Sverige for 3 mnd siden. Betalte 4000,- SEK = 3500 NOK. Send med bussfrakt, det er billig i Sverige og hent det selv.

 

Har også kjøpt en propell fra USA. Kjøpte en vanlig alu prop til VP (SP), betalte ca. 1000,- hvorav 400,- var til frakt (ink. moms, fortolling osv). Fant i dette tilfellet en billig propell (rundt 200-300) men sluttsummen blir noe dyrere desverre. Stål er tyngre enn alu, så ta det med i beregningen, men finner du et billig eksemplar, så er det bare å sende i vei.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...