Jump to content

Innfesting flytebrygger


kgt

Recommended Posts

ok, dette er kanskje den dyreste løsningen, men kanskje den sikkreste og beste. Har du en "adresse" som jeg kan sende over noen bilder? Jeg kan desverre ikke legge ut flere bilder her på baatplassen pga at jeg har brukt opp min tilgjengelig plass/volum.

 

Send meg en IM....

Redigert av John_Kr (see edit history)

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Vi har et slikt opplegg her på Sortland, kgt. Har tatt bilder med mobiltelefonen, men har problemer med å få overført mms.

 

Flytebrygga består iallefall ikke av flere brygger som er hengslet sammen, men bare en i en hel lengde utover. Det er masse rør som går innover i moloen mot øyebolter innstøpt i betongfundamenter. Ett par kjettinger stiver av i lengderetning.

Link to post
Share on other sites

det går sikkert greit med flere brygger.

Går det ann å sette stagene i sjøtene på bryggene, slik at de ikke går i sikksakk?

 

Ellers er stagene her av stålrør som er av såpass diameter at det går en øyenbolt inn i hver ende av dem. Disse er igjenn festet med en gjennomgående bolt.

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...