M/S Bastard Startet 26.September.2003 Del på Facebook Startet 26.September.2003 Mener jeg har hørt om det. Jeg har ikke lyst på gass i båten! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.September.2003 Del på Facebook Svart 26.September.2003 Ja, iallfall parafin. Mye brukt på hytter. Men så langt jeg vet må de stå helt i ro og kan derfor ikke benyttes i båt. Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 28.September.2003 Del på Facebook Svart 28.September.2003 Jeg har ett Eletrolux som går på lampeolje (skal så i vadder mm) Funker kjempefint i båt Eneste modifikkasjonen jeg burde ha gjort er å legge inn glassull eller noe liknende i tanken. Men jeg har tilgode å slokke dette pgav. sjøgang. (sikkert ikke bra i hurtiggående båt) Forbruk ca 4 liter på en uke Kjempefornøyd Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.September.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2003 Hvor får man tak i et sånt skap? Linker ønskes! Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 28.September.2003 Del på Facebook Svart 28.September.2003 Jeg må sjekke i kvitteringspermen når jeg kommer hjem fra Nordsjøen, Skapet ble kjøpt for sirka 13 år siden, sjekk med Elektroluks sine hytteskap. Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 28.September.2003 Del på Facebook Svart 28.September.2003 Sjekket nettop Elektrolux sine sider så ikke lovende ut Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.September.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2003 Har sjekka der jeg og. Dumt jeg ikke tok vare på linken den gang jeg så det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.