Jump to content

Fritidsbåtskipper/Instrumentkurs


loffern

Recommended Posts

Jeg lurer på om det er noen her som har tatt fritidsbåtskipper som privatist? Ser at noen mener at man må ta et kurs med minimum 120timer undervisning. Er dette riktig?

Ja, det er riktig - og det kan nok sies å ha en sammenheng med at man tidligere hadde en noe varierende praksis :wink:

 

Er det noen som vet hvor det blir arrangert instrumentkurs på østlandet?

Jeg holder i disse dager på med et opplegg hvor det blir mulig å ta Fritidsbåtskipper via nettet; dette er delvis basert på de gode erfaringene og tilbakemeldingene fra Båtførerkursene holdt på Baatplassen. Da tenker jeg å legge inn et par samlinger her i Stavanger; en for praktisk instrumentseilas og en for eksamen.

 

Detaljene håper jeg å ha klarhet i iløpet av noen få uker.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Poseidon: Via nett er interessant. Gi beskjed fra deg når du har noe mer å fare med :smiley:

Et slikt nettkurs virker veldig interessant! Ser meg selv som sannsynlig deltager!

Tusen takk for svært positive tilbakemeldinger; jeg har fått ganske mange av samme sorten via andre kanaler :wink:

 

Jeg arbeider med saken, og håper å komme igang fra oktober. Foreløpig har jeg lagt ut litt mer informasjon under NYHETER på Baatskolens hjemmeside. Meningen er å få mer "kjøtt på benet" i løpet av de første ukene fremover.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...