Honda10hk Startet 15.August.2006 Del på Facebook Startet 15.August.2006 (redigert) Har en honda 10 hk 2002 mod. Proprellen har godt til h*****e :P . Så nå lurer jeg på om noen kunne hjelpe meg om en nettbutikk som har proprell til honda. Trenger ikke være orginal. Har det noe og si på størlsen på proprellen om hvor stor båten er? har i vært fall en AL270 9 FOT, veier ca.138 kg med motor og 198 med motor + meg :P Takk ! Redigert 15.August.2006 av Honda10hk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Sjekk på www.maritim.no her får du en propell til ca 700 kr som bør passe den kombinasjonen du har av båt og motor. Lykke til, MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Eller her; http://www.tra-mar.no/ 544.- hvis du henter selv.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.