Jump to content

Frå bensin til diesel


Båtvenn

Recommended Posts

Har ein Fiat / Iveco 2,5 L diesel 75 HK, marinisert motor frå Iveco Daily, frå ca -92. Til denne er det montert eit VP 270 drev. Originalt sto her ein AQ 130 bensin, dette vil igjen sei at utvekslingen i drevet som eg meiner er 2,15:1 er vel ikkje særleg ideell eller...Er litt usikker på dette, kanskje det går an å justere dette med propellstørrelse. Kanskje nokon har ein propellstørrelse å anbefale, båt 18 fot, heilplanande, vekt ca 1100 kg. Båten går 18-20 knop med noverande propell, veit foreløpig ikkje dim på propellen. Besinmotoren har max ytelse på ca 5200 o/min mot Iveco'en kun 4000. Meiner motoren er i minste laget då den er tung å få opp i plan. Har nokon peiling på evnt. turbolada dieselmotor ca 110 HK som passar på noverande svinghjulshus? Evnt andre motorar / svinghjulshus som passar dette drev. Er og på jakt etter firma som leverar mariniseringsutstyr til Iveco.

Link to post
Share on other sites

Har kikket litt på dette og med de data som du har oppgitt.... men er litt i tvil om vekten på båten i normal drifttilstand virkelig er bare 1100 kg... fulltanket med denne dieselmotoren og passasjerer utstyr osv...

 

Vel er et forslag til propell med 75 hk ved 4000 o/min

17 fots båt med vekt på 1100 kg

2.15 i utveksling og tungplanet skrog..

 

Som en ser av beregingen så gir dette 16x20 propell og max hastighet på 23 knop

 

RESULTS

MAX PERFORMANCE

Available Power: 71.3 SAE hp ( 53.2 kW) @ 4000 RPM

Max Speed: 23.1 kts

Fuel: 4 US Gall/Hr (typical)

CRUISING PERFORMANCE

Cruising Power: 50 SAE hp ( 37.1 kW) @ 3500 RPM

Cruising Speed: 19.3 kts

Fuel: 3 US Gall/Hr (typical)

RECOMMENDED PROPELLER

Diameter: 16.2 in. Pitch: 19.8 in.

Blades: 3 Cupped: No

 

 

Jeg øket vekten til 1600 kg og ellers samme data..

Dette gir en propell på 16x17..

 

RESULTS

MAX PERFORMANCE

Available Power: 71.3 SAE hp ( 53.2 kW) @ 4000 RPM

Max Speed: 19.2 kts

Fuel: 4 US Gall/Hr (typical)

CRUISING PERFORMANCE

Cruising Power: 50 SAE hp ( 37.1 kW) @ 3500 RPM

Cruising Speed: 16.0 kts

Fuel: 3 US Gall/Hr (typical)

RECOMMENDED PROPELLER

Diameter: 16.2 in. Pitch: 16.8 in.

Blades: 3 Cupped: No

 

Optimal utveskling på denne motoriseringen er satt til 1,6 og propell på 13x12

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...