Jump to content

Ankervinsj til tresnekke.


nab

Recommended Posts

Hei. Er det noen av dere som har et forslag til en passende ankervinsj til en 26 fots Tresfjord tresnekke (ca. 3 tonn)? Antar at den må monteres på ene badeplattformen bak, og at den derfor bør være komplett med kasse. Jeg har funnet en til Kr. 14.990 hos Seatronic, er det noen som har erfaringer med denne, eller er det andre som dere mener er mer passende ?

Link to post
Share on other sites

Estetisk blir det jo penest om du har plass til en vinsj under akterbakken, nab. I min båt er det en Engbo-vinsj (av den gamle typen) plassert der, og i en kamerat sin 27-fots Sandøy-snekke med betraktelig mindre akterbakk enn meg er det også montert innvendig vinsj.

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

Ilas har også veldig mange gode løsninger. Jeg kan undersøke nærmere eksakt hvilken løsning som passer din båt best. Mulig at det ikke er nødvendig å kassemontere winchen. Det er i hvertfall etter min mening mye penere med en innebygd vinsj.

 

Bare ta kontakt hvis du er interessert i et tilbud på en ferdigmontert løsning, så skal vi se hva vi kan ordne!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...