Jump to content

Husnes valgt til beste gjestehavn -- igjen!


Skipper Worse

Recommended Posts

Vel fortjent mener eg og. Men så skal det sies at eg ikke har besøkt dei 130 andre havnene som var med i avstemningen.

:flag:

Redigert av Wellcraft (see edit history)

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

...eg ikke har besøkt dei 130 andre havnene som var med i avstemningen.

Ikke jeg heller men noen har jeg da vært borti. De fleste har nok litt å lære av Husnesingene, gratulerer, vel fortjent :cheers:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Med tanke på årets sommer er det vel Husnes du mener i forhold til været og???? :cool:

Var på Husnes i fjor, og må takke andre båtfolk som flyttet litt på fortøyninger mm. for å lage plass til en til utpå kvelden :flag: flott med diesel i havna og andre fasiliteter, litt langt å gå til Ica :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...