Skipper Worse Startet 16.August.2006 Del på Facebook Startet 16.August.2006 Omtale i Båtmagasinet Gratulerer -- vel fortjent!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Goddis77 Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Hmmm, må vel kanskje snart ta en tur nedom der jeg da.... Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 (redigert) Vel fortjent mener eg og. Men så skal det sies at eg ikke har besøkt dei 130 andre havnene som var med i avstemningen. Redigert 16.August.2006 av Wellcraft (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
SveinHa Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 ...eg ikke har besøkt dei 130 andre havnene som var med i avstemningen.Ikke jeg heller men noen har jeg da vært borti. De fleste har nok litt å lære av Husnesingene, gratulerer, vel fortjent Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
JanB Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Gratulerer til husnesingane! Dette var vel eigentleg inga stor overrasking. Husnes har klart å gje omgrepet gjestehamn ein ny dimmensjon. Flott anlegg, tilbod om det meste, og ikkje minst eit fantastisk vertskap! Ser det igjen er planar om uoffisielt BP-treff der inne til helga. Fint for de som har båt... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 16.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2006 janb, nå er tiden inne for deg til å vise deg som en HANDLINGENS MANN!! Dvs. at du må se til å få handlet båt!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dassic Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Grimstad ble nr. 2 - med 75 stemmers margin. Justert for nedbørsmengde er det vel liten tvil om hvem som er den egentlige vinneren... Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Med tanke på årets sommer er det vel Husnes du mener i forhold til været og???? Var på Husnes i fjor, og må takke andre båtfolk som flyttet litt på fortøyninger mm. for å lage plass til en til utpå kvelden flott med diesel i havna og andre fasiliteter, litt langt å gå til Ica Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 janb, nå er tiden inne for deg til å vise deg som en HANDLINGENS MANN!! Dvs. at du må se til å få handlet båt!! Like før, no... Men eg rekk nok ikkje Husnes til helga. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Goddis77 Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Snakker vi da om seil JanB? Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 16.August.2006 Del på Facebook Svart 16.August.2006 Den som lever får sjå... Ingenting avklart ennå. Men den nye båten vil nok ha betydeleg lågare marsjfart enn den forrige... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.