Jump to content

Mobilkran østlandet

hschrde

Recommended Posts

Da trenger Hankøfjord en tur på land snart!

Er det noen som har tips når det gjelder mobilkran? Deplasementet er 13 tonn.

Eventuelt en ikke altfor dyr slipp der jeg helst kan stå en liten periode...

Ellers er sensommeren fin, er mye i båten og jobber...

å få en kran til å møte bare for dette, blir svinedyrt. Regn med mellom 5 og 10 000 bare i møtekostnader.

Jeg ville hørt om det var noe fabrikkvirksomhet i nærheten,om har kraner innom av og til. Da kan du slippsette til en brøkdel av prisen ( kosnadene ved å kjøre langt utpålandet tas av noen andre.. )

Elles klarer vel Jarle på Bokerøya å løfte deg, ikke ?

Suzuki

No boat needed..

Bertelsen-slipp i Fredrikstad? Vet ikke hvor vektgrensen går, men han tar da ganske store reketrålere. Litt vrient kanskje, ganske mye strøm akkurat der, men.......

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Nettopp Nærsnes skulle jeg anbefale før du foreslo det selv.

Amundsen båtslipp har i år en "ny" mobilkran som løfter 20 tonn eller deromkring.

Prisene på et slikt oppdrag er han nok uslåelig på i Oslofjorden tror jeg.

Tel: 31281603

Mvh.

Barsk II :flag::sailing:

Har snakket med Amundsen for en stund siden - det eneste problemet er at han må være sikker på at båten tåler løft i stropper på grunn av endringer i forsikringen...

Har tenkt å ta en rask telefon til Hyen verft, det skulle visstnok holde som dokumentasjon.

Kan ikke tro at det virkelig skal være noe problem, skroget er i bra stand og dobbelt... Det eneste som er viktig er vel å få en stropp under motoren som sikkert veier opp mot et par tonn?