Patnyg Startet 17.August.2006 Del på Facebook Startet 17.August.2006 Hei. Jeg ser på en bayliner, med 115 hk yamaha. Det er en 115 hk yamaha, 1992 modell, autolube. Kan noen svare på om de er tørste på bensinen? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 49 l/t ved 5500 o/min Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Mouche Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 Min 115hk Johnson 2-takter bruker litt over 1 liter per nautisk mil på marsjfart rundt 4000 rpm. Forbruket er jo veldig avhengig av bruken man har og hvor økonomisk man ønsker/vil kjøre. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Daffy Svart 17.August.2006 Del på Facebook Svart 17.August.2006 (redigert) 49 l/t ved 5500 o/min (Er litt frekk og låner denne tråden jeg) Hva skal 140 hk bruke da? Data på det Rago63? Redigert 17.August.2006 av Daffy (see edit history) Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Patnyg Svart 17.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2006 Jaja.. Jeg vil være så økonomisk som mulig. Båten gjorde rundt 45 knop med den motoren. DVS at jeg ikke velger toppfart hele tiden. Legger meg nok da rundt en 35 knop for og redusere rpm'en. Takk for tilbake meldinger så langt. Tar imot flere råd og svar med takk:) Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 18.August.2006 Del på Facebook Svart 18.August.2006 140B v/5500o/min er oppgitt til det samme som130B ved 5800o/min; 56 l/t Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Daffy Svart 18.August.2006 Del på Facebook Svart 18.August.2006 Tusen takk rago63 Jaja.. Jeg vil være så økonomisk som mulig. Båten gjorde rundt 45 knop med den motoren. DVS at jeg ikke velger toppfart hele tiden. Legger meg nok da rundt en 35 knop for og redusere rpm'en. Takk for tilbake meldinger så langt. Tar imot flere råd og svar med takk:) og jeg som tenkte jeg skulle foreslå å bytte forgassere med deg Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.