Jump to content

Hjelp til seilbåtkjøp


stko

Recommended Posts

Kan umulig være veldig vanlig i Skandinavia. Ville tippe det er en amerikansk båt?

Deplasementet på 3500 for en 26 fots båt er temmelig(veldig) mye, sammen med at den er langkjølet er det nok neppe den raskeste på fjorden, men muligens veldig solid.

 

Har dass og diesel, så om alt er i orden er det jo en relativt rimelig turbåt det går an å dra på tur med. Kurante (svenske) båter i samme størrelse ville vel vært priset til 80-150.000.

Link to post
Share on other sites

Hei.

Denne båten har jeg vært og sett på, Første inntrykket var, " obs, dæven den rulla" ustabil-ja noe.

Jeg tenkte barna skulle ligge i forpiggen men da var det ikke ligge plass til meg som er 1,92m benkene midt i båten var korte, og båten for smal inne i til å kunne lage til liggeplass på tvers.

Ikke mulig med noe kjølebox som jeg kunne finne. Fin og dyp sitteplasser i cocpitt ut. Etter hva jeg kan huske var det grønne feltet i ovekant malt med grov pensel .

Ellers var den kansje grei, Tro selgerer er klar for bud.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...