Jump to content

Useriøse verksteder? (Mercruiser)


Captain Chaos

Recommended Posts

Hei!

 

Etter en oljelekkasje ved propellakslingen på mitt Mercruiser Bravo 1 drev har jeg nå kontaktet 2 verksteder for prisoverslag. Makan til mumling og undvikende svar har jeg aldri opplevd. Jeg har bedt de gi meg pris på komplett utskifting av samtlige pakninger i selve drevet (leverer løst drev). Eller bare pakningesboks ut mot propellen der høyst sannsynlig lekkasjen har oppstått.

Trodde dette var en smal sak for et verksted.

 

Det virker som om de prøver å legge lista høyest mulig for å siden kunne skrive regning med gaffel. Trodde det var et krav til verksteder at de skulle kunne gi overslag på slikt jeg? Det ene verkstedet mumlet om kanskje 8 timers arbeid? Er dette mulig da? Vel jeg vet ikke.....

 

Forøvrig ønsker jeg tips om et verksted i Oslo området som er seriøse/dyktige og som kanskje kan gi ett overslag på forhånd.

 

 

MVH

Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde full ompakking av et DP290A drev nettopp med skifte at o-ringer, tetninger og sliping av koblingskon hos et verksted på Vestlandet. Fikk et fast timeforbruk på 5 timer på forkant noe som også fakturaen lød på. Virket veldig seriøst og med god informasjon og oppfølging.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...