Jump to content

tobias 21 combi (noen som har?)


riosport

Recommended Posts

Jeg har kjørt noen slike, "alle" fiskoppdrettere her rundtom har en åpen versjon av tobias. Er svært solide og gode båter som står for en støyt. I tillegg har både nabo og svoger en 14-foter av utgaven.

 

På sist båtmesse i Bergen, hadde Tobias utstilt 22-foteren - for 2-3 personer var dette den beste båten jeg så, den var veldig snadder og heldigvis langt fra de buesalongene som alle de store båtprodusentene skal abvolutt smykke seg med.

Link to post
Share on other sites

Snakket med en oppdretter som hadde 22 combi. Skrøt fælt, men den gikk der høna sparke med sjøen på låringa. Du ser jo også at disse båten har en volsom kjøl så det er nok ikke til å unngå. Min erfaring er at dette kan være svært slitsomt og personlig ville jeg vært skeptisk til en båt med slike egenskaper, men du får det igjen med stabilitet og lite avdrift mv.

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

  • 17 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...