cyber 370 Startet 20.August.2006 Del på Facebook Startet 20.August.2006 Hei.. Tenkker på å kjøpe meg en summerfun 9 fot.. Noen med erfaring?? evt: hvor stor motor bør jeg ha for å komme opp i 15-20 knop Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 20.August.2006 Del på Facebook Svart 20.August.2006 den er ingenting mot cyberen...mye emr ungdomsbåt i den, summeren har ikke vindskjerm, og du sitter ikke så godt... Sitér dette innlegget Link to post
cyber 370 Svart 20.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2006 det er en venn av meg som vil ha den.. ikke jeg.. lurer på hvor mange hester han bør ha Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 20.August.2006 Del på Facebook Svart 20.August.2006 15... Sitér dette innlegget Link to post
HP-260 Svart 23.September.2006 Del på Facebook Svart 23.September.2006 Summerfun er en dritbåt tvers igjennom!! Den har hul dobbeltbunn og bunnen er flat og derfpr slå det mye i bølger og hver gang man hopper skikkelig høres det ut som om noe skal knekke eller knus!! Og den går dårlig med 15 hk og 25hk. Bare 19 knop med 15hk og 27 knop med 25hk og det er dårlig i forhold til glassfibermodeller som gjerne passerer 20 og 20 knop. Det kan være farlig å kjøre båten i store bølger slik at den er ute av vannet for man sitter på siden av båten og derfor medfører det alltid en skjev landing og skummel landing. Dette er av erfaringer jeg snakker av her!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.