Jump to content

risting/ vibrering, perkins 50 hk

Superkul

Recommended Posts

Nei, dette er ikke vanlig. Grunnen kan være alt fra systemvibrasjon, kast i propellaksling, slitt(e) lagr(e), feil oppretting av motor/gear i forhold til propellaksling etc. Dette er saker man fikser lettest etter eliminiasjonsmetsoden. Det letteste er vel å starte med kontroll på oppretting av motoren. Stevnlageret er vanskelig å ha noen formening om før båten kommer på land.

ok...... da har jeg litt å tusle med i vinter....... men det rister ikke mye...... men bakdelen da kan vel være å finne feilen!!!??? som jeg pleier å si med gamle biler etc er at det er nesten bedre noe seriøst ryker for da finner man feilen, småting kan det være verre med

Har en vw carawelle t4 som det har vært skurrelyd i driverket i alle år jeg har hatt den (8 år) har aldri funnet årsaken og ingen har noe forklaring på det, noen sier det er resonanselyd fra kassa og at det er bare slik når bilen har gått sine lange km

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...