Batdilla Startet 29.September.2003 Del på Facebook Startet 29.September.2003 Snublet over 3 brosjyrer utgitte av Sjøfartsdirektoratet. I tillegg til at de kan bestilles, kan de også lastes ned som -.pdf filer. En kjapp titt forteller meg at man finner igjen en del av inneholdet i brosjyrene i pensum for båtførerprøven. Så hvis du føler deg usikker på enkelte ting, eller ønsker å friske opp litt i kunnskapene, kan de tre heftene Sikkerhet om bord, Rett og Vett på sjøen og Praktisk Seilas være et greit sted å begynne. Linker til brosjyrene er lagt ut i dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 29.September.2003 Del på Facebook Svart 29.September.2003 Så hvis du føler deg usikker på enkelte ting, eller ønsker å friske opp litt i kunnskapene, kan de tre heftene Sikkerhet om bord, Rett og Vett på sjøen og Praktisk Seilas være et greit sted å begynne. Linker til brosjyrene er lagt ut i dokumentarkivet.Hvor finner jeg dokumentarkivet? KAT Sitér dette innlegget Link to post
arquebus Svart 30.September.2003 Del på Facebook Svart 30.September.2003 Hvor finner jeg dokumentarkivet?Øverst på siden finner du en knapp som heter Medlemssider. Der finner du bl.a dokumentarkivet og mye annen nyttig informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Ingvar J., Redningsselskapet Svart 30.September.2003 Del på Facebook Svart 30.September.2003 Hei! Ta en titt på www.redningsselskapet.no. Under "Sjøvett" og flere andre steder finner du nyttige brosjyrer og tips om sikkerhet. Hvis du melder deg inn i Redningsselskapets KystPatrulje, byr vi på mange nyttige trykksaker, bladet Redningsskøyta, og mye, mye mer. Velkommen. MVH Ingvar Sitér dette innlegget Ingvar Johnsen, Redningsselskapet. Link to post
KAT Svart 30.September.2003 Del på Facebook Svart 30.September.2003 Hei! Hvis du melder deg inn i Redningsselskapets KystPatrulje, byr vi på mange nyttige trykksaker, bladet Redningsskøyta, og mye, mye mer. Velkommen. MVH Ingvar Hei,Jeg er nok medlem der allerede. Meget nyttig forresten KAT Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 30.September.2003 Del på Facebook Svart 30.September.2003 Her er mer nyttig lesning: http://www.boatus.com/seaworthy/default.asp KL Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.