OnkelDonald Startet 22.August.2006 Del på Facebook Startet 22.August.2006 Noen som har installert fuelnivåmålerinstrument i dashen uten å ha fast montert tank? Har vanlig uttagbar plasttank på 25 liter å synes det er praktisk å kune ta ut denne, men kunne også vært praktisk å se hvor mye bensin som er igjen uten å løfte på luker og skit for å inspisere... Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
båtmekanikeren Svart 22.August.2006 Del på Facebook Svart 22.August.2006 Hei Wema har slike instrumenter. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 23.August.2006 Del på Facebook Svart 23.August.2006 (redigert) Hmmm.... Det er vel bare å montere "hurtigkobling" på tankgiveren? (Altså, de to ledningene) Redigert 23.August.2006 av Boywonder (see edit history) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.