Jensen_fra_Vest Startet 23.August.2006 Del på Facebook Startet 23.August.2006 Jeg kan overta en eldre Garmin 185, etter en kompis. Er der noen som veit noe om denne plotter? Er det muligt å få tak i kortbrikker til den? Helt perfekt hadde det vert om noen har manual til den, helst på norsk. Jeg finner ikke noe om den på Garmins sider. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Bitteliten Svart 23.August.2006 Del på Facebook Svart 23.August.2006 185 har jeg ikke hørt om. Sikker på at det ikke er en 182? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.August.2006 Del på Facebook Svart 23.August.2006 Kan det være en av de som bruker G-kart. Litt mindre enn 215 som jeg tror er i samme serie. Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 23.August.2006 Del på Facebook Svart 23.August.2006 http://www.garmin.com/products/gpsmap185s/ Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 23.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2006 Der har vi den. Takker for raske svar. Da sprogkunskaperne ikke er hva de burde være hadde vert kjekt med manual på norsk. Noen som har? Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
jutul Svart 24.August.2006 Del på Facebook Svart 24.August.2006 Ta kontakt med Belanor utenfor Moss de er importør. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.