Stig Andresen Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 (edited) Båtplass, Mossesundet søkes for 2007 ! 21 Draco. Noen som kjenner noen..? Hilsen Stig Edited August 24, 2006 by Stig Andresen (see edit history) Quote Link to post
Bitteliten Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Snakk med Ulf på Jeløy Båtsenter. Han kjenner han som har båthavna ved siden av. Mulig det er noe til leie der. Ellers er båtplassmarkedet svært begrenset desverre. Quote Link to post
Stig Andresen Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 Jeg vet, ligger der i dag. Problemet er at marinaen er kjøpt opp av Jeløy Strandpark, og jeg leide plass i år i håp om å komme høyere opp enn nr. 9 på ventelista... ;-( Quote Link to post
Bonus Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Jeg tror det er tre selskaper inne her; Jeløy Båtsenter (butikken - Ulf Bjørnstad), Verkstedet (Alf Danielsen) og Jeløy Strandpark (båthavn og lagerhall for innelagring) Prøv å kontakte Alf Danielsen (verksted@jeloy-baatsenter.no), det er ihverfall han som styrer lagring, opptak og utsetting ++ Quote Link to post
Recommended Posts