Jump to content

Rett pris for Silver Viking 462?


Vågen

Recommended Posts

Har nå lagt ut vår nåværende lille båt for salg, annonse under Marked for de som måtte være interessert.

 

Hensikten med dette innlegget er å be om innspill på om jeg har priset den noenlunde rett. Båten er en 1988 mod. Silver Viking 462 (15 fot) med like gammel 35 hk Mercury. Den er ganske fin for alderen og har helt ny kalesje, samtidig som alt av styring, kabler, osv. er helt nytt.

 

Motoren fungerer fint og starter alltid.

 

Jeg har satt utropsprisen til 35 000,00. Er det helbom? Er selvfølgelig villig til å høre på alle gode tilbud, men er prisen så høy at jeg skremmer bort potensielle kjøpere?

 

Vi eier en Tysse båthenger som vi var tenkt å beholde for å bruke på familiehytten (ja, båten der altså...). Hengeren er derfor ikke nevnt i annonsen. Er det sannsynlig at det, alt hensyntatt, vil være gunstigst å selge hengeren med båten (mye enklere salg)? Vil jeg måtte gi hengeren nesten gratis med på kjøpet i så fall?

 

Takknemmelig for innspill!!

Link to post
Share on other sites

Tar sjansen på å løfte denne opp igjen. Presiserer at dette innlegget IKKE var ment å være en annonse, antar at de som er på let etter båt saumfarer alle tilgjengelige kanaler henimot fortløpende allikevel (hvorfor jeg vet det????).

 

Takknemmelig for innspill på om jeg er noenlunde på rett bane når det gjelder prisen jeg har satt.

 

Edit: Takk også til den som la inn link til annonsen min i innlegget over!

Redigert av Vågen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...