jo_no Startet 28.August.2006 Del på Facebook Startet 28.August.2006 Tenkte å handle bruktbåt til 'høstpris' Er egentlig nokså klar i oppfatningen av hva jeg skal ha men ønsker litt tilbakemeldinger fra forumet vedr. motorvalg. Jeg ønsker ei plastsnekke på 24-25 fot som er populær, holder seg i pris, og som lett kan selges om noen år. Etter å ha surfet finn.no over tid, hørt litt med folk 'som har greie på det', søkt litt i dette forumet, peker det i retning en Master 740 - men ingenting er avgjordt enda. Ser på FINN at Yanmar er den mest brukte (fra 35 til 72 HK) men også Solé og BMW. Synes selv at 35 HK virker lite, 50 HK ser ut til å være mest vanlig, osv. Ønsker litt innspill fra forumet på dette spøsmålet..... Sitér dette innlegget Link to post
ola Svart 28.August.2006 Del på Facebook Svart 28.August.2006 Jeg hadde kjøpt meg en Master 740. bra fart og oppfører seg bra i sjøen.. En båt som egentlig selger seg selv. her er bilder.. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...67955&pos=8 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.