kvast Startet 28.August.2006 Del på Facebook Startet 28.August.2006 Til dere som har fulgt med i mitt arbeid med denne flotte båten, jeg kommer til å legge ut nytt stoff på min side om litt. Hadde bare lyst å dele to bilder med dere først Start Nesten ferdig Litt dårlig bilde pga dugg, men det gir et bilde på resultatet Kommentarer? Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Windy37GM Svart 28.August.2006 Del på Facebook Svart 28.August.2006 (redigert) Det der er ei gammal kjerring som er på tur til å bli en babe :-) Båten er heldig som har fått riktig eier. Flink er du... Joda310 Redigert 28.August.2006 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
mitsu Svart 28.August.2006 Del på Facebook Svart 28.August.2006 Imponerende innsats! Blir bra det dær. Vindskjerm? Motor? Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 29.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2006 (redigert) vindskjerm og motor kommer. har en 28 hk klar for montering har heller ikke montert stoler ennu Redigert 29.August.2006 av kvast (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
mitsu Svart 13.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2006 Ja,ble det no prøvekjøring i høst? Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 23.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2006 nei det ble dessverre ikke tid, men motoren ble prøvekjørt Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
classic fiberglass Svart 25.November.2006 Del på Facebook Svart 25.November.2006 Flotte linjer på Selcoen din, den ser ut til å bli veldig fin Ta vare på de gamle plastbåtene! Billig og bra for miljøet Gleder meg til å se den helt ferdig. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.