Skipper Worse Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Enig med foregående talere ... å publisere dette bildet uten å spørre først, er i alle fall MEGET dårlig gjort. Slikt gjør man rett og slett ikke, hvis man er godt oppdratt. Men, på den andre side, man får jo håpe at det er ubetenksomhet som ligger bak og ikke en "gi-f**n"-mentalitet. Forresten er det TO båter fra BPL i Båtmagasinet denne gangen ... førstemann som finner den andre, vinner en kaffepose. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Tenkte du på nye vannscooteren min Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 (redigert) Ser forøvrig på forsiden av BM at Andreas Ove Ugland har sitt paradis i Reddalskanalen. En nær venn av meg har hytte mellom Andreas Ove og broren Knut Axel, og det er virkelig fint der. Håper å ta snekka opp kanalen en sommer. Redigert 6.September.2006 av Fram25 (see edit history) Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
fjordbris Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Forresten er det TO båter fra BPL i Båtmagasinet denne gangen ... førstemann som finner den andre, vinner en kaffepose. Syns jeg skimter en fairline på "hvor er dette" konkuransen i bladet kanskje det er din det da? SW Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Riktig det, fjordbris! Men LA3939 var først ute --- pr IM. Her er et bilde fra annen vinkel: Som man ser ligger det en nydelig Fairline 50 der også ... med custom forlengelse av CBC-dekket slik at han har fått et ordentlig båtdekk til gummijollen. Og krane i syrefast. Lekkert. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
fjordbris Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 tenkte det var den ja kaffe drikker jeg nok av som statsansatt så det går jo greit Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 med custom forlengelse av CBC-dekket slik at han har fått et ordentlig båtdekk til gummijollen.Å f,,, jeg trodde den bak var slepejollen hans. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 :lol: Det kan jo se slik ut, ja! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Mix Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Det var en sværing det der ja, mye blir smått på siden av slike. Forøvrig ser den relativt langsmal ut, det liker jeg, må være en drøm i litt sjø. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 16,30 X 4.60 -- det blir vel langsmal, det, ja! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.