Framtia Startet 2.September.2006 Del på Facebook Startet 2.September.2006 På Nordsia av Oustøya er det noen flytebrygger, bøyer og et hus på land, hvor mange samles i helgene. På bryggene står det at anlegget er privat, så jeg antar det tilhører en forening el.l. Noen som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Mulligan Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 OCC vil jeg tro. Oustøen Country Club. Hvor man bedriver den noble idrett golf. Ikke almen klubb. Man blir medlem kun etter anbefaling og invitasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 2.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2006 Jeg tenker på det anlegget som ligger på den spissen som vender mot Høvik og Brønnøya, golfklubben holder til på utsiden av Oustsundet, og det blir mer mot øst Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Barsk IV Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 Frognerkilens Båtforening av 1860. Mvh. Barsk II (medlem ja..) Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Stemmer det ja! I helgen har vi avholdt Oustøyregattaen - foreningens årlige klubbmesterskap! Masse båter, og flott arrangement!! www.fb1860.no mvh SE (også medlem....) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.