Ludde30 Startet 2.September.2006 Del på Facebook Startet 2.September.2006 Idag fikk Fram'en endelig ny eier, og som hør seg bør er avataren skiftet. Har ikke noe navn på den nye båten ennå, så nicke'et mitt blir Fram25 en stund til. Uansett er det deilig å slippe tanken på å ha to båter i opplag over vinteren, med dobbelt opp av alt vedlikehold og klargjøring. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Platt Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 Gratulerer med ny båt. Ser at det ble en Johnsenkrysser. Synes det er utrolig flotte båter, og en av mine favoritter når det gjelder tresnekker! Fin form og lekre linjer! Sitér dette innlegget Link to post
Bams Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Gratulerer med nytt tllholdsted!Samt att jeg føler med deg i savnet på gammelskuta som sikkert etter mang en trivelig tur har blitt en kjær venn. Håper nybåten svarer til forventningene... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Gratulerer! Kan virke som om snekkemarkedet er litt tregt for tiden! Har kanskje noe med at dagens lave rente tillater folk flest å kjøpe båter som de tidligere ikke har hatt råd til, og at man derfor foretrekker større og raskere båter? Uansett, kjekt at du har fått solgt, håper du fikk en pris som var til å leve med! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ludde30 Svart 3.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2006 Det har du helt rett i index. Min båt har ligget på Finn lenge, og jeg måtte betydelig ned i pris. Naboen har en Sollux 24AC som han har hatt på finn hele sommeren. Også han har juster ned prisen kraftig, men båten står like fullt i hagen hans igjen og er klar for vinteren. Sånn er livet, og jeg bruker heldigvis ikke energi på at jeg fikk igjen vesentlig mindre enn jeg ga for den i sin tid. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.