Honda10hk Startet 3.September.2006 Del på Facebook Startet 3.September.2006 Skal ha en 9.9/15. lang stamme . Noen som kan hjelp meg med og finne en bruke bare motor til 10000-15000? gjerne legg ved link :) Takk Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Sjølv har eg ikkje brukt anna enn Yamaha, og det er ein svært god motor. Bruker han på ein 16 fots trebåt (2 1/2 roms ranværingsbåt, gjør rundt 10 knop med to personar om bord). Går godt og har serviceapparat overalt i landet http://www.yamaha-motor.no/produkter/marin..._6_8_9.9_15.jsp Motoren er lettstarta. Så da eg i sommar hadde båtkjøringskurs for jenter på 12 og 14, gjorde de store augo då motoren starta berre dei drog i snora! Noko minus? Ja.... den første motoren kjøpte eg brukt (2-3 år). Etter tre - fire sesongar opplevde eg på våren at han stod i sju stein. Det hadde komme vatn i motorhuset og veiva var rusta. Det kan vere litt sjøgang der båten ligg, veit ikkje om det var årsaken. Han var ikkje verd å reparere, sa dei, likevel baud dei meg eit par tusen i innbytte for han. Neste motor kjøpte eg ny. Den har eg ikkje hatt noko trøbbel med. Minuset må evt vere at motoren er tung å løfte av og på. Ein 8-hestar er mykje lettare enn 9,9-hestaren. Men så er 9,9-hestaren eigentleg ein 15-hestar. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 (redigert) Hei, Du sier ikke om du skal ha to-takt eller 4- takt. Du får nok ikke noen ny 4-takter til den prisen du nevner. (9,9/15). Derimot kan du få en to- takter Tohatsu 9,9/15 til ca: 13500,- hos WEST- SYSTEM NORGE. Jeg har hatt en 2001 mod. i 4 år uten noen problemer.Kan absolutt anbefale denne. Du kan også prøve Bakken Motor i Drammen, som har flyttetilbud i disse dager. Søk på FINN.NO Tohatsu (under båt/motor) Redigert 3.September.2006 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 -På FINN finner du noen brukte YAMAHA til den prisen du nevner..... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.