Jump to content

Skal kjøpe ny 9.9/15 utenbordsmotor, hva skal jeg velge?

Honda10hk

Recommended Posts

Sjølv har eg ikkje brukt anna enn Yamaha, og det er ein svært god motor. Bruker han på ein 16 fots trebåt (2 1/2 roms ranværingsbåt, gjør rundt 10 knop med to personar om bord). Går godt og har serviceapparat overalt i landet http://www.yamaha-motor.no/produkter/marin..._6_8_9.9_15.jsp

Motoren er lettstarta. Så da eg i sommar hadde båtkjøringskurs for jenter på 12 og 14, gjorde de store augo då motoren starta berre dei drog i snora!

Noko minus?

Ja.... den første motoren kjøpte eg brukt (2-3 år). Etter tre - fire sesongar opplevde eg på våren at han stod i sju stein. Det hadde komme vatn i motorhuset og veiva var rusta. Det kan vere litt sjøgang der båten ligg, veit ikkje om det var årsaken. Han var ikkje verd å reparere, sa dei, likevel baud dei meg eit par tusen i innbytte for han.

Neste motor kjøpte eg ny. Den har eg ikkje hatt noko trøbbel med. Minuset må evt vere at motoren er tung å løfte av og på. Ein 8-hestar er mykje lettare enn 9,9-hestaren. Men så er 9,9-hestaren eigentleg ein 15-hestar.

Hei,

Du sier ikke om du skal ha to-takt eller 4- takt. Du får nok ikke noen ny 4-takter til den prisen du nevner. (9,9/15). Derimot kan du få en to- takter Tohatsu 9,9/15

til ca: 13500,- hos WEST- SYSTEM NORGE. Jeg har hatt en 2001 mod. i 4 år uten noen problemer.Kan absolutt anbefale denne.

Du kan også prøve Bakken Motor i Drammen, som har flyttetilbud i disse dager.

:flag:

Søk på FINN.NO Tohatsu (under båt/motor)

Redigert av chagall (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...