vikers Startet 3.September.2006 Del på Facebook Startet 3.September.2006 Har som kanskje noen har sett lagt ut Noralotte for salg til en pris av 30 000,-. Skriver i annonsen at det er noe pyntearbeid og ombygging som gjenstår. La annonse ut på Finn.no på fredag og responsen har vært meget god, men flere ringer og de er da ikke interessert når de får høre at båten er i bruksstand, men det bør brukes litt penger og arbeid slik at den kan fremstå som pen interiørmessig. Jeg har tatt alt utvendig og undervannskroget, men interiøret kan med fordel oppgraderes - bytte av finerplatene, listing og pussing/oljing/lakking etc. Dette er jo egentlig bare kosearbeid, men noen forventer faktisk å få en båt på 30 fot med alle fasiliteter i tilnærmet lik strøken tilstand for 30 000,-. Finnes det? Om Noralotte hadde vært strøken både innvendig og utvendig, så hadde hun jo aldri kostet 30 000,- Når jeg ser hva andre skal ha for sine tresnekker på Finn.no, så bør ikke min pris være gal - selv om litt arbeid gjenstår? Men når det er sagt så er et 4 avtalte visninger/prøveturer imorgen og tirsdag, så salget bør gå greit. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
roaldbj Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Jeg vet ikke hva folk forventer å få for 30', men dersom du henviser til dine omtalte prosjekter her på BP, burde det være salgsargumenter i seg selv. Din kjærlighet og omsorg for båten tyder for meg på at den er godt verd sine 30'. Treffer du den rette entusiast skulle vel salget gå greit. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Jeg har sett annonsen din her og på finn. Må si at min umiddelbare reaksjon var å ville kaste meg på telefon.......men, det er stående ordre fra rederinnen her hjemme at vi ikke skal ha trebåt (eller seilbåt). Min oppfatning er at den som blir kjøper av Noralotte får uvanlig mye for pengene. Det er ikke mange "anstendige" 30 fots tresnekker som selges i denne prisklassen. Mulig du skulle lagt deg høyere i pris og heller latt spekulantene prute seg fornøyde ? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
vikers Svart 3.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2006 Ja ...salget tror jeg går greit...kunne sikkert fått mer for båten, men jeg hater slike "høystbydende greier". Og for meg blir det bare å få igjen det som er nedlagt av kroner - arbeidstimene går på kontoen for "kos og moro". Skulle gjerne sluttført arbeidet og stilt i Risør med skinnende båt både ute og inne til neste år, men håper at nestemann tar den turen. :) Men kjøper bør værsegod være en lidenskapelig trebåtentusiast, med mye kjærlighet for fint treverk, og 4 sylindrede bensinmotorer fra 1957. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.