Jump to content

Pris vannmikser yanmar 2gm


roy_n

Recommended Posts

Hei !

 

Vi snakker om en mixealbu ?

 

Betalte 1600,- for en til en Yanmar YSB12 for ca 25 år siden , og ca 3000 for en til en JH4-DTE (77hk) for 8 år siden!

 

La meg gjette på 2.800

 

Sjekket litt på nettet, og det er nok ikke noe de selger hver dag - så det spørs om ikke

det enkleste er en telefon til en forhandler - tror ikke du finner den i noen piratsjappe !

 

Gi en tilbakemeld. når du finner ut da...

 

-koh :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hei har snakket med en hyggelig kar hos Yanmar Norge i dag.Prisen på miksealbu

er ca kr 1900,-

Jeg hadde i utgangs punktet men å sette inn en yse12g i snekka mi, kjøpte en som selger sa var overhalt for ca kr 27000,- Jeg og min far startet den etter å ha montert inn dieselpumpa som måtte overhales.Motoren gikk ca 3 minuter da smalt det.Råden kom igjenom blokka.

Jeg har erfart det går ikke ann og stole på proffe selgere.

Motoren tar selgeren tilbake.

 

roy_n

Link to post
Share on other sites

Vannmikser . Kan noen forklare meg hva det er? Det har jeg alldrig hørt om.

Vannmikser eller mixealbu er det metallrøret der eksosen tilsettet vann. (i nærheten av der eksos-slangen trees på). Betraktes som slitedel selv om den kan være i rustfri. Noe med varme/vann gjør at det tærer hull i den etter 10-15 år.

 

 

-koh :smiley:

Redigert av koh (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...