SF Startet 4.September.2006 Del på Facebook Startet 4.September.2006 Hei, har i en tid nå mast på mange av dere om litt info om mulige båter og motorer som er¨på markedet. Har nå et konkret tilbud på en båt på østlandet og innhenter nå pris på transport. Noen som har erfaring men han her? Hadde vært litt greit om noen av dere der ute hadde brukt denne før Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Jon-Kåre Svart 4.September.2006 Del på Facebook Svart 4.September.2006 Vet ikke noe om han men har han forsikringene iorden og du sjekker at dette stemmer skulle vel ikke dette være noe problem Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
SF Svart 5.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2006 Det vært litt greit å hørt at noen hadde disse før med god erfaring Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Jon-Kåre Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Du får få referanser fra andre som han har transportert for da slik at du kan ringe de opp og høre deres erfaring Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Superkul Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Til den prisen er det kansje like greit å få tak i bil med kran??? vil tro det er mere skånsomt for båten en å dra den påå på henger??? Jeg etterlyste her på åpent forum etter navn/nr på kran bil og fikk tak i en som tok 1700 for oppheising og satt på plass i hagen hjemme (ca 5 km tur) Før jeg fikk tak i han betalte jeg 2500 Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Frøken Fryd Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Til den prisen er det kansje like greit å få tak i bil med kran???Snakker vi her om å transportere båt over lange avstander eller? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 5.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2006 Ja transport fra Halden til Stavanger. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
tom-ass Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Ja transport fra Halden til Stavanger.Hva er prisen på den turen? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
fjordbris Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 hei kjenner ikke til båttransportøren, men det går jo ann å høre med Roland på stvg marinesenter han ser jeg averter ganske kraftigt med båter nå, sannsynligheten for at noen havner på Østlandet er jo stor. Så hadde sikkert vært mulig med retur last visst du er heldig, tror forsåvidt han bruker R. Lyse kan jo høre med han om retur last Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Norgesbåt i Sarpsborg formidler båttransport mellom Østlandet og bergen som dekkslast. Pris kr. 7.500.-. Og det er billig! De er flinke og gjør en god jobb. Har brukt dem selv. Anbefales! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SF Svart 5.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2006 Er dette kun for båttransport? da må jeg ordne transport til og fra kai? Jeg har fått to tilbud med bil til kr 8000, et med bilhenger og en med lastebil. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Astor Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Er dette kun for båttransport? da må jeg ordne transport til og fra kai? Jeg har fått to tilbud med bil til kr 8000, et med bilhenger og en med lastebil. Det høres ut som en bra pris. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Oslo Maritime Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Vi utfører også transport av båter, både på egen kjøl og på tilhenger. Det er mulig jeg kan gi deg et bedre tilbud hvis du har noe mer informasjon om hva slags båt det er, lengde, bredde og vekt. Er det aksling (er) eller drev? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 5.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2006 Båten er en Bayliner 2655. Den er 26 fot lang, 2,59m bred og ca 2400 kg. Båten er utstyrt med Mercruiser Alfa One drev. Båten skal hentes fra en båthavn uten for Halden (innsjø) og leveres Stavanger ferdig sjøsatt i båthavnen. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.