Sinten Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 (redigert) No har det gått ein og ein halv månad utan opptatering her.... våkn opp. Redigert 28.November.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Jon-Kåre Svart 28.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.November.2006 Jeg er våken jeg men har rett og slett ikke hatt tid. Holder på å gjøre ferdig et rom i kjelleren så jeg har plass å gjøre av svigersene i julen. Ferdig plate kled så det gjenstår nå maling, listverk og foringer. Så skal jeg lage lydhimling da. Før jul blir det bare på den ene siden av en drager da det her er et rom som er slått sammen med en gang og i gangdelen har det enda ikke vert himling. I rom delen er der himling så her blir det ingen lydhimling før jul så svigerssan får bære besinne seg litt. Ja dukke hus / uthus har jeg og måttet lage i denne perioden. Så med mye jobbing i tilegg blir det ikke mye tid til båt men skal skjerpe meg etter jul Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Sinten Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 (redigert) Eg er vel kanskje ikkje rette personen til å klage, går ganske seint med meg om dagen og, den forbaska dritt skulen Redigert 28.November.2006 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
ok67 Svart 28.November.2006 Del på Facebook Svart 28.November.2006 (redigert) sad.gif den forbaska dritt skulen headbang.gif headbang.gif Så, så :nono: Gjør det bra på skolen og få deg en gooood jobb med gooood lønn, så kan du kjøpe deg en stoooor båt med veranda. Redigert 28.November.2006 av ok67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Veit, er det som er trøsten i alt slitet... Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Høvdingen Svart 11.Mai.2007 Del på Facebook Svart 11.Mai.2007 Ja, kor da går. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 11.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2007 (redigert) Ja jeg betaler nå lagerleie iallefall. Har det dønn travelt på jobben og har i grunnen hatt det veldig lenge, ikke aner jeg noe håp om mindre travle tider med det første heller. Men skroget står nå der godt og tørt så bare det blir litt tid så skal vel ting skje. Har jo og motoren til Gjeld.frid II som jeg holder på med og sdette har førsteprioritet etter arbeid da Lagt til: og selvsagt etter familie Redigert 11.Mai.2007 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Jon-Kåre Svart 2.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2007 Da har Badrast startet sin siste reise, virker ikke som om det er mulig å selge det skroget. Skal en kar fra en nabo komunne å se på det til uken men han virker passe lunken. Det som ser ut til å skremme mest er transportutgifter Her er det iallefall kommet ut av lagerhallen og er det ikke solgt før jeg kommer fra syden om 3 uker så blir det ved til vinteren Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
index Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Synd at et så fint og ubrukt skrog skal bli ved da! Men du har vel mer enn nok å holde på med, med ny hytte, båt og det hele. Noen ganger må man ta tunge valg for å komme seg videre desverre.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S Bastard Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Synd det er så langt unna, eller det er kanskje like greit for min del Men det hadde vært intressant da.. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 2.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2007 Tror jeg har hatt cirka 15 henvendelser fordelt på 100mil nord og 100 mil sørover, 15000,- cirka i frakt og 5000,- for skroget synes jeg ikke er avskrekkende. en var så frekk at han mente han kunne få det da frakt kostnadene var høye. Heller ved til vinteren var svaret han fikk Ikke noe særlig artig valg dette da jeg har hatt mange drømmetimer, sikkert så mange at hadde jeg arbeidet de timene hadde båten hvert ferdig Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Jon-Kåre Svart 3.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2007 Jaggu ser det ikke ut til at det er solgt, tror det ikke enda men vi skulle ordne salget når jeg kommer fra ferie, ikke er jeg lykkelig men det er bedre en ved. Tror jeg da Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Sleipner93 Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Skal du selge Lill Saxare også? Synd at du ikke fikk fullført C/C Badrast men slik kan det gå! Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 4.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2007 NEi Gjeld-frid II skal ikke selges Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Sleipner93 Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 Det var bra, det ser ut til å være en kjempe fin og speseill båt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.