Honduras Startet 5.September.2006 Link til dette innlegget Startet 5.September.2006 For dere litt poetisk anlagt, her kommer ett lite dikt som de av oss som har jobbet litt med epoksy sikkert kjenner seg igjen i... My Epoxy won't cure av ArtDeco My Epoxy Won't Cure The dreaded cry rings out in the night A boat builder's lost his bet His planks are stapled and glued in place But his epoxy will not set He thought he could put them on at once And have it done, quick time But something's wrong with the epoxy mix Now it isn't worth a dime It may have been the temperature Or perhaps the humidity Either could delay the curing time Just wait awhile and see Or it may have been the wrong proportion Of component A or B If so, the epoxy may eventually cure Though it could take a day or three Then again, it may never get cured And be the glue it should It might just ooze and slip or slide And never hold that wood Best not to dwell on what went wrong Try to avoid that situation Be sure to mix it carefully Then apply it without hesitation Spread it onto those fillets and joints While it is very soft You must get it quickly onto the wood Before the mix goes off Mix only the amount you can quickly use Making more will increase your ire It's hard to keep your mind on your work If your mixing bowl's on fire -ArtDeco Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sofaseileren Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Hjå dette var vel eit meiningsfyllt rim om det som er viktig i verda kva er no meir vonlaust enn dyrekjøpt lim som ikkje vil te med å herda eg la epoxy i fleire lag i bånn av min aldrande båt Eg venta i timer, eg venta ein dag men baugen var enno våt no spør eg folkjet på baatplassen.no om å hjelpe meg litt på ferda kva gjer eg med baugen på vegaen no der coatinga ikkje er herda? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Fantastisk !!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 der coatinga ikkje er herda? Du kjøper en liter MEK. Og vasker dritten vekk. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 (redigert) Eg fyllas med von med det Mulligan sa Er uføret mulig å løysa? kva er no slik MEK, og kor fer eg det fra? Kan de være at han berre tøysa? Redigert 5.September.2006 av Sofaseileren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Eg har klinka opp ein trebåt, det var vakker hammarsong eg har tjærebreidd og eg har olja blankt det var slitsamt, det var kjærleik, ja ho fekk meg gong på gong og då hausten kom, så var vi like langt. Men om messing og mahogni er det sunge songar før og om årekraft og segl i høge mast – eg skal bøye meg i vyrdnad, seie tusen takk og hør – tenk å finne slike vakre ord om plast! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.