Rolf Yks Startet 5.September.2006 Link til dette innlegget Startet 5.September.2006 Har tidlegare etterlyst idear/erfaring med utestyring på Nord West 740, her på båtplassen. Det var ingen som kunne hjelpe, så det var ein tin å gjere.. tenke sjølv.. Rett nok har eg funne ein del bilder på finn.no som eg har brukt til inpirasjon, nokon av dei til korleis eg ikkje skulle gjere det.. Slik såg det ut før eg starta:Etter ein god del tenking, pappfigurar og trakking opp og ned i havna, laga eg denne:Testing, testing.....Så var det glassfibermatter og polyester. Første gang eg prøvde, så dette var spennande.Etter fleire strøk med toppcoat, pussing og atter pussing, var det prøvemontering av styrepumpe.Så måtte eg pønske ut ein måte og feste herlegheite på. Laga meg brakettar i syrefast.Trekking av slangar og kablar måtte også gjerast.Etter mange fleire arbeidstimar enn eg hadde tenkt meg, vart resultatet slik.Trur eg er rimeleg fornøgd. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Såjo heil proft ut den der Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
NilsPils Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Ser veldig bra ut. Hvordan er utsikten fra førerplassen? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Frøken Fryd Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Dette ble bra vettu! Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 (redigert) Dette var spennende. Flott arbeid. Noen spørsmål: 1. Hva er vekta på herligheten 2. Hvor mange lag glassfibermatter (type) brukte du 3. Etter topcoatbehandlingen, hvilke pussepapir benyttet du på grovpuss og finish 4. Har du bilde som viser person ved styreposisjon - litt vanskelig å få oversikt ovder hvorledes fører har utsikt Redigert 5.September.2006 av roaldbj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Yks Svart 5.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Har ikkje hatt den på vekta, men trur konsollen veg ein 5 - 6 kilo. Totalt med pumpe og kontrollboks ca 10 kg. Dette var grov tippa men ikkje heilt på jordet. La på 2 lag utvendig og 1 lag innvendig. I tillegg la eg eit ekstra lag innvendig der pumpa står, sammt der boltane til braketten er. Grovslipte med 120, sparkla, grovslipte, toppcoat, grovslipte, toppcoat, finslipte med 240, toppcoat, finslip, toppcoat, finslip og til slutt lakka i båtens farge... puh........ Her er eit bilde av ein person ved styreposisjonen.. Spøk til side. Eg har veldig god utsikt over taket. Eg er 175 cm. Kan legge opp eit anna bilde seinare. Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Det der har du all grunn til å være stolt av! Kjempebra! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Yks Svart 6.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Takker og bukker !! Ideen er herved tilgjengelig for fri benyttelse av andre Nord West eigarar. Er vel nokre til her på Båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 (redigert) Veldig bra arbeid du har utført der,litt misunnelig ,men eg får leve med styreposisjonen som er på min egen..........veldig lurt å bygge den opp så du får oversikt Redigert 6.September.2006 av GAS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Yks Svart 6.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Kva motor har du GAS,? eg vurdrere å bytte ut svensken med en østerriker.. Erfaring med Steyr Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 (redigert) Hei Er den lykkelig eier av en Volvo Penta TMD31B,litt trangt ned i motorkassa men har sett det verre. Fungerer veldig bra marsjer med ca 14-15 knop og greier 17 når jeg tar den heilt ut......men liker meg best drivstofføkonomisk på 13 knop.Motor ble montert i 1994 og har gått 700 timer Hvilken motor har du montert i dag??Steyr har jeg ingen erfaring med så der melder jeg pass... Redigert 7.September.2006 av GAS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Yks Svart 7.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 GAS skrev: Hei Hvilken motor har du montert i dag??Steyr har jeg ingen erfaring med så der melder jeg pass... Eg er ikkje så lykkelig eigar av Volvo MD40A 6-syl. 85hk ved 3600 o/min. 435kg tung!! Marsjar på 13 ved 3400 o/min maks ca. 15. Ei skikkeleg bråkebøtte. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Litt støy er det med meg også,men har skikkelig isolering så føler det er å leve med. Du må ha lykke til med motorvalg:::: Sitér dette innlegget Link to post
Åge Berntsen Svart 22.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2022 Du har ikke tilfeldigvis mål eller tegninger på denne konsollen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.