Jump to content

Prosjekt utestyring Nord West 740

Rolf Yks

Recommended Posts

Har tidlegare etterlyst idear/erfaring med utestyring på Nord West 740, her på båtplassen. :confused:
Det var ingen som kunne hjelpe, så det var ein tin å gjere.. tenke sjølv.. :crazy:
Rett nok har eg funne ein del bilder på finn.no som eg har brukt til inpirasjon, nokon av dei til korleis eg ikkje skulle gjere det.. :wink:

Slik såg det ut før eg starta:
Posted Image

Etter ein god del tenking, pappfigurar og trakking opp og ned i havna, laga eg denne:
Posted Image

Testing, testing.....
Posted Image

Så var det glassfibermatter og polyester. Første gang eg prøvde, så dette var spennande.
Posted Image

Etter fleire strøk med toppcoat, pussing og atter pussing, var det prøvemontering av styrepumpe.
Posted Image

Så måtte eg pønske ut ein måte og feste herlegheite på. Laga meg brakettar i syrefast.
Trekking av slangar og kablar måtte også gjerast.

Posted Image

:flag:
Etter mange fleire arbeidstimar enn eg hadde tenkt meg, vart resultatet slik.
Trur eg er rimeleg fornøgd.
:cool:
Posted Image

Såjo heil proft ut den der

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Dette var spennende. Flott arbeid.

Noen spørsmål:

1. Hva er vekta på herligheten

2. Hvor mange lag glassfibermatter (type) brukte du

3. Etter topcoatbehandlingen, hvilke pussepapir benyttet du på grovpuss og finish

4. Har du bilde som viser person ved styreposisjon - litt vanskelig å få oversikt ovder hvorledes fører har utsikt

Redigert av roaldbj (see edit history)

Har ikkje hatt den på vekta, men trur konsollen veg ein 5 - 6 kilo. Totalt med pumpe og kontrollboks ca 10 kg. Dette var grov tippa men ikkje heilt på jordet.

La på 2 lag utvendig og 1 lag innvendig. I tillegg la eg eit ekstra lag innvendig der pumpa står, sammt der boltane til braketten er.

Grovslipte med 120, sparkla, grovslipte, toppcoat, grovslipte, toppcoat, finslipte med 240, toppcoat, finslip, toppcoat, finslip og til slutt lakka i båtens farge... puh........ :cryin:

Her er eit bilde av ein person ved styreposisjonen.. :lol::lol:

Posted Image

Spøk til side. Eg har veldig god utsikt over taket. Eg er 175 cm.

Kan legge opp eit anna bilde seinare.

Hei

Er den lykkelig eier av en Volvo Penta TMD31B,litt trangt ned i motorkassa men har sett det verre.

Fungerer veldig bra marsjer med ca 14-15 knop og greier 17 når jeg tar den heilt ut......men liker meg best drivstofføkonomisk på 13 knop.Motor ble montert i 1994 og har gått 700 timer

Hvilken motor har du montert i dag??Steyr har jeg ingen erfaring med så der melder jeg pass...

Redigert av GAS (see edit history)
  • 15 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...