sjøman Startet 5.September.2006 Del på Facebook Startet 5.September.2006 Jeg lurer på om noen har erfaring,eller meninger om å bytte ut respatex innredning i båt. Har nettopp kjøpt en sandvik 25 med dette interiøret.Tenker meg som et vinterprosjekt og bytte ut interiøret med merantifineer ell..Tenker meg da og skru ut innredningen og demontere denne og bruke den som mal. Noen her på båtplassen som har gjort lignende? Hvilke materialer bør jeg bruke? Og hva bør jeg behandle dette med? Tar gjerne i mot tips og gode råd! Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Jeg også har nettopp kjøpt en slik en og lurte på det samme, oblix svarte : https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=24121&hl= Han sendte meg bilder som han sikkert kan sende deg også, eller så kan jeg sende dem hvis han tillater det. Grattis med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 5.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2006 Takker for kjapt svar! Takk og gratulerer med sandvik du også. Jeg er sikker på at dette er en god båt. Har tdligere hatt en sjømann 22,så dette er en betydelig oppgradereing i sjølivets gleder. Da venter jeg i spenning på bilder fra Obelix. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Hei gutter sjekk sandvik boat club her er stedet for sandvikbåter Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Oystein Ny Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Flott, jeg blir medlem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.