Gudrun Startet 5.September.2006 Del på Facebook Startet 5.September.2006 Har noen her tilgang på en planskisse over Fjord 38? Tenker på den gamle og erverdige varianten. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Er det denne du tenker på? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Gudrun Svart 6.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2006 Yepp, der er den..... Men mangler en planoversikt, evt. interørbilder..... antall køyer etc. etc.... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Der ligger brosjyre i dokumentarkivet og Pjolter her på båtplassen har en slik (muligens ombygd). Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Pjolter Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Hei har selv en Fjord38. Planskisse har jeg desverre ikke, men interørbilder har jeg. send meg en IM så skal jeg sende bilder, Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
REM Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Heter vel egentlig Fjord 1001eller noe slikt? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Pjolter Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 (redigert) Nei.... ikke som jeg vet. Kun Fjord38... skal ikke være bastant, menhar ikke hørt andre betegnelser for den en det,, Det er en Eivind Amble konstruksjon.... Igjen,Fjord 1001 er noe helt annet .. se her : Mvh Pjolter Redigert 12.September.2006 av Pjolter (see edit history) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
REM Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Ja, jeg gir meg Pjolter. Du har helt rett. Jeg trodde jeg kunne de aller fleste Fjord modellene, men. Man lærer noe nytt hver dag Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.