joda Startet 6.September.2006 Del på Facebook Startet 6.September.2006 Heisan Jeg har 2 stk Volvo KAD 42 96 mod der begge timetellerne har konket.Den ene er helt svart mens den andre kan jeg såvidt se tallene..Står bare å blinker/flikkrer.Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billige nye eller om det er en måte å reparere disse på? Sitér dette innlegget Link to post
Keiko Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Hei Monterte en timeteller i en åpen båt som virket tett og solid. Levertes i sort og hvit, men typen husker jeg ikke. Kom i fra Flak a/s og det står TL eller noe sånn på instrumentet. Dyr var den heller ikke Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Regner med at timetellerne dine er innebygget i turtelleren og er av LCD-typen. Dette er tydeligvis en syke. Har nå min andre båt med KAD/KAMD 43. Begge har samme syken. Ser ut som at temperaturen har noe å si. Når jeg starter opp virker det bra, men etter en stund forsvinner tallene. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Ifølge pensjonert VDO reparatør som jeg har benyttet en del er det ikke mulig å reparere timetellere av LCD typen. Sorry Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Victora III Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 En gjenganger dette. Timeteller-displayet er en svakhet på de turtellerene som er levert med KAD`ene. Det er to typer feil som går igjen; 1) værsykt display som nekter å vise timer når det blir kaldt, men som våkner når sola kommer. 2) Defekt display der det bare er å skifte hele turtelleren. Det er flere andre tråder om det samme Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.