Dykker Startet 6.September.2006 Del på Facebook Startet 6.September.2006 Var innom båtutstillingen ved Sandvika idag. På vei ut av Middagsbukta så jeg dette skiltet på et lateralmerke. Har ikke sett dette skiltet tidligere i sommer. Mulig dette har vært postet før i forumet, men artig var det. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Var innom båtutstillingen ved Sandvika idag. På vei ut av Middagsbukta så jeg dette skiltet på et lateralmerke. Har ikke sett dette skiltet tidligere i sommer. Mulig dette har vært postet før i forumet, men artig var det. Hei Jeg prøvde å ta bilde av det selv; uten at det var noen suksess. Bildet var i Budstikka 2 dager etterpå. Vant som de fleste er her inne i fjorden, og særlig ikke båtvante "blærumsfolk" i båt, er ikke skiltet overflødig ved en hissig sønnavind når man kommer ut fra Middagsbukta. (Gratispoeng til vestlendinger og andre med hardføre farvann.) mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Det måtte nok en østlending til for å se behovet for noe slikt ja . Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
NilsPils Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Jeg som har trodd at det betyr: se opp, toppløs bading. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
roaldbj Svart 6.September.2006 Del på Facebook Svart 6.September.2006 Alternativt: fare for hekksjøbølger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.