Jump to content

Fredagskveld


Kotnes

Recommended Posts

Hei alle sammen. Sitter her alene med en tynn en og hører på country. Lurer på hvor det ble av sommeren og kommer det en ny en til neste år. Når jeg tenker tilbake så må jeg si at vi er priveligert som har muligheter til å bruke båten mellom holmer og skjær som vi har her til lands. Andre land har jo bare havet rett ut. Selv om vi har vinter og båten i opplag så er det ingen sure miner. Vi ser bare fremover mot sjøsetting igjen og nye turer til steder vi har besøkt og steder vi aldri har sett  Håper å treffe noen av de hyggelige menneskene som er innom dette forum til en liten prat og kansje en liten :smiley:. I mellomtiden får alle kose seg som best de kan og ha en god vinter. Vennlig hilsen Skipper Kotnes m frue.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Hils Eders ytters Charmante Frue Herr Kotnes!Her i huset er Ørna på nattevakt på GamleHeimen og undertegnede hører på `Shut up & Play Your Guitar` vol 3 som vel er fjernt fra CW ved første tanke ihvertfall.

 

Har gitt skapet under fører setet siste strøk med maling.Bikkja stønner og pisterer helt henrykt over å få lov å ligge i sof**n.Tenker litt på morgendagen,da skal Antikviteten testes etter kirke konserten.Også lurer jeg litt på hva som feiler motoren til Pirus?Livet er herlig men båtsesongen er altfor kort.... :smiley:

 

Og sommern kommer den Garantert!

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hei alle sammen. Sitter her alene med en tynn en og hører på country. Lurer på hvor det ble av sommeren og kommer det en ny en til neste år. Når jeg tenker tilbake så må jeg si at vi er priveligert som har muligheter til å bruke båten mellom holmer og skjær som vi har her til lands. Andre land har jo bare havet rett ut. Selv om vi har vinter og båten i opplag så er det ingen sure miner. Vi ser bare fremover mot sjøsetting igjen og nye turer til steder vi har besøkt og steder vi aldri har sett  Håper å treffe noen av de hyggelige menneskene som er innom dette forum til en liten prat og kansje en liten :confused:. I mellomtiden får alle kose seg som best de kan og ha en god vinter. Vennlig hilsen Skipper Kotnes m frue.

Ja, jeg vet at det er lørdagsettermiddag, men jeg fant ikke noe annet emne som ligner min situasjon nå.

 

Sitter her alene med en Kald Tuborg (ikke reklame), en Tippekupong med to rette (foreløpig), en oddskupong (med dårlige odds!)...

Men det som er happy news, er at Kjerringen er bortreist i fire dager og jeg kan jobbe UHINDRET på båten i fire dager i strekk... YIPPIIE   !!!

Må vel en tur innom på jobben av og til, men utenom det skal ALLE måltider inntas i båten!

Men ikveld er det   :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:

:confused: :confused: :confused::cryin::flag::cryin::flag::cheers: :cheers:

Link to post
Share on other sites

Etter å ha forsøkt meg med EN off topic henvendelse vedr. bil en gang for noen måneder siden  - der jeg svært raskt ble kakket i hue - skal jeg nå aldri mer ha dårlig samvittighet om jeg drister meg utpå med OT meldinger.

 

Country musikk har ikke mye med båt å gjøre. Jeg skal til Texas neste uke - skal se om jeg finner noen låter som handler om vann der - men i Dallas er det ikke mye vann da - utover det som kommer fra oven

 

Helt OK for meg at dere drodler her - jeg synes det er flott at dere har det hyggelig - god helg :confused:

Link to post
Share on other sites

Guest Sparky

:cheers:

Freddan er over men..

 

Freddan e over men...

 

Stort sett altetende, hvert til sitt 'bruk'

Fatboy Slim  :confused:

Country & western, fast and rocky gamle og nye.

Folk Janis Joplin, de kjappe med Hellbillies

Techno

Irske sjømannsanger og elvedans. (var forresten elvedans oppvisning  i Nes kirkeruiner, sett den?)

Tyske (sjømanns)viser Heino, Freddy Quinn

Cajun musikk.

Gammaldans,svensktoppar, Vømmøl o.a, Vikingarna mm.

Visesang, Ole Paus, Fjeld, Børretzen,Fred Åkerstrøm, Vreeswijk,Jussi Bjørling :cheers:

 

 

Bearshare er et program som kan være nyttig  :confused:

Kaaza , et liknende med tregere overføring av filer.

Napster er vel historie??

 

Tilbake til rettinger av prøver, blåmandag blues.

 

mvh jan

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

strengt tatt er det vel ikke fredagskveld lengre, men jeg sitter her alleine jeg da, etter å ha trøstet jr litt ( magevondt ? ), ser på Discovery og leser etpar innlegg..

Såvidt jeg kan se er vi totalt 5 stykken her nå, så mye til diskusjon blir det vel ikke.

Men i morra skal jeg fixe motor, sånn at vi får den ombord før  påske ( planen det da.. )

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...