Kapt Skuteløs Startet 7.September.2006 Del på Facebook Startet 7.September.2006 Hei, dette er mitt første besøk her på BP, og det virker som et meget aktivt forum, så jeg tror det vil komme noer gode forslag på mitt problem. Mercury 40 hp - 70 mod+/-, har ligget fire dager under saltvann. Den er nå på land, det var også vann inne i sylinderne. Er det noe jeg bør gjøre før jeg prøver å dra den igang? Er det i det heletatt håp for denne motoren? Hilsen Magne Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 Hei og velkommen! Noen vil sikker kommentere direkete, men enn så lenge kan du se i emneoversikten hva som tidligere ble skrevet om denne situasjonen: klikk her, det er 4-6 tråder om saken i venstre kolonne Sitér dette innlegget Link to post
Kapt Skuteløs Svart 7.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2006 Takk Andreas, der fant jeg mange tips om saken, det ser ut til at det er håp. m Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.