Goddis77 Startet 7.September.2006 Del på Facebook Startet 7.September.2006 Har et Wema turteller instrument som måler turtallet vha dynamoen. Denne skal visst kunne justeres, men finner ingen skruer hverken bak eller på siden. Er ikke et nytt instrument (fulgte med båten), men ser ganske nytt ut likevel. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 (redigert) wema er no møkk kjøp deg VDO du kan prøve å åpne det Redigert 7.September.2006 av yanmarpmx (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
SveinHa Svart 7.September.2006 Del på Facebook Svart 7.September.2006 (redigert) ALLE turtellere som går på dynamo kan justeres. På Wema er der en gummiplugg på baksiden som du tar ut og bak denne finner du justeringsskruen. På noen Wema er det et firkantet "skrujern" som følger med men en vanlig liten strutrekker i passe størrelse kan brukes. Redigert 7.September.2006 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Goddis77 Svart 7.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2006 Supert. Skal se etter denne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.