Jump to content

Turteller blei borte


Tine IV

Recommended Posts

Heisann ,her tipper jeg kan få svar på dette med turtelleren min .Hadde problemer med tankmåler (giver hang seg opp ) dette fixa jeg og var kjempe fornød med og kunne se mye det er på tanken , men da slutta turteller og fungere ,nesten da.Var ute og kjørte en liten tur så kutta den ut , men kom tilbake ikke lenge etterpå ,men nå er den dø.Har gått over ledninger ,sikkringer osv ,men finner ikkeno feil.Kan det være instrumentet (VDO) ? Går det og få sjekka det? Hørt folk har montert en lampett i lugar så har turteller kutta ut.Må nevne at det er litt dåli lading og i båten,ligger på 12 V på metere når jeg kjører (starter på 13,5-14.00) hvis lader har stått på men detter etter kort tids kjøring ned til 12V igjen,må få levert dynamo til rep veit jeg.Håper på noen løsninger her da.Hilsen nyinnkjøpt TINE II.PS: Er en VP mb 21 motor

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

:headbang: Takker for svar så langt,jeg skal prøve med og overhalle dynamo .Så kommer jeg helt sikkert tilbake med flere spørsmål ettervert.Ikke lett og bli båteier når en er vant til en 1,cylindra 20 fot uten all denna luxusen.må også si at dette forumet er helt topp. TINE II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

:drink: Takker for svar så langt,jeg skal prøve med og overhalle dynamo .Så kommer jeg helt sikkert tilbake med flere spørsmål ettervert.Ikke lett og bli båteier når en er vant til en 1,cylindra 20 fot uten all denna luxusen.må også si at dette forumet er helt topp. TINE II

Heisann ,bare sånn for ordenskyld så er dynamo overhalt og som ny,satt inn i båten og den lader som hakka møkk :) Men tureller er død.En eldre kar på brygga sa at det er bare og bytte , så da prøver jeg det.Låner med en ny fra butikken så sjekker vi .Takk for hjelpen her så langt , har nok og spørre om jeg så dere ser meg nok snart igjen  :cheers:  TINE II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...