Jump to content

Rekkestøtte: Hvem lager slike?


Njord

Recommended Posts

  • 10 måneder senere...

Nesten perfekt emnetittel til å henge meg på:

 

En rekkestøtte ble ødelagt på min båt pga ras fra garasjetaket vinteren 2005/2006.

 

Noen som vet hvor/om jeg finner en slik i kongeriket?

 

 

rekkestottefot1.jpgrekkestottefot2.jpg

 

 

Ellers kan jeg jo prøve de ovenfor nevnte bedrifter til å reparere den jeg har - burde ikke være umulig.

Link to post
Share on other sites

Er ikke kjent i rogaland - men www.sofus.no kan antagelig hjelpe deg på enkelt vis dersom du sender et ex av det du vil ha laget.

 

Tror ikke Sofus er rette mannen..Leverte inn tegninger på en ny targabøyle til båten min i november i fjor for at den skulle bli ferdig til 1. mai. Ringte i begynnelsen av april for å høre hvordan det lå an, da hadde de rotet bort tegningen. De beklaget i hytt & pine og lovte å prioritere min targabøyle hvis jeg kom med nye tegninger. Leverte tegninger dagen etter (fortsatt i april), men har enda ikke hørt noe... Kan nok ikke anbefale slike leverandører!

Senior-du er min helt!

Link to post
Share on other sites

Tønnesen rustfritt i Kristiansand er tryllekunstnere når det gjelder rekkverk i syrefast.

Dette gjelder både nyproduksjon og reparasjoner. Fornuftig prisnivå også har jeg hørt.

 

Mons

 

har du noe telefon nr til denne Tønnesen ?

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...