Njord Startet 8.September.2006 Del på Facebook Startet 8.September.2006 Hei ! Jeg har behov for å få laget et par nye rekkestøtter til skuta. Er det noen som kjenner til hvem som kan utføre dette? Fortrinnsvis i Rogaland. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
nordan family 27 Svart 8.September.2006 Del på Facebook Svart 8.September.2006 Er ikke kjent i rogaland - men www.sofus.no kan antagelig hjelpe deg på enkelt vis dersom du sender et ex av det du vil ha laget. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 8.September.2006 Del på Facebook Svart 8.September.2006 Tønnesen rustfritt i Kristiansand er tryllekunstnere når det gjelder rekkverk i syrefast. Dette gjelder både nyproduksjon og reparasjoner. Fornuftig prisnivå også har jeg hørt. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
OT-flyktning Svart 13.Juli.2007 Del på Facebook Svart 13.Juli.2007 Nesten perfekt emnetittel til å henge meg på: En rekkestøtte ble ødelagt på min båt pga ras fra garasjetaket vinteren 2005/2006. Noen som vet hvor/om jeg finner en slik i kongeriket? Ellers kan jeg jo prøve de ovenfor nevnte bedrifter til å reparere den jeg har - burde ikke være umulig. Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 13.Juli.2007 Del på Facebook Svart 13.Juli.2007 Er ikke kjent i rogaland - men www.sofus.no kan antagelig hjelpe deg på enkelt vis dersom du sender et ex av det du vil ha laget. Tror ikke Sofus er rette mannen..Leverte inn tegninger på en ny targabøyle til båten min i november i fjor for at den skulle bli ferdig til 1. mai. Ringte i begynnelsen av april for å høre hvordan det lå an, da hadde de rotet bort tegningen. De beklaget i hytt & pine og lovte å prioritere min targabøyle hvis jeg kom med nye tegninger. Leverte tegninger dagen etter (fortsatt i april), men har enda ikke hørt noe... Kan nok ikke anbefale slike leverandører! Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Careka Svart 14.Juli.2007 Del på Facebook Svart 14.Juli.2007 Tønnesen rustfritt i Kristiansand er tryllekunstnere når det gjelder rekkverk i syrefast.Dette gjelder både nyproduksjon og reparasjoner. Fornuftig prisnivå også har jeg hørt. Mons har du noe telefon nr til denne Tønnesen ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Kosmix Svart 14.Juli.2007 Del på Facebook Svart 14.Juli.2007 Skaane Marine lager rekkestøtter. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.