ares Startet 8.September.2006 Del på Facebook Startet 8.September.2006 (redigert) Så var båten solgt , og jobben med å planlegge nytt kjøp er startet. Har sett litt på Barracuda 800, men jeg har lite med kjennskap til den. Er det noen her på forumet som har erfaringer/kunnskap om denne båten??? Redigert 8.September.2006 av ares (see edit history) Sitér dette innlegget Ares Link to post
Havbris Svart 9.September.2006 Del på Facebook Svart 9.September.2006 (redigert) Litt om Barracuda 800 her. Og leverandøren sin informasjon kjenner du kanskje til? Redigert 9.September.2006 av Havbris (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 9.September.2006 Del på Facebook Svart 9.September.2006 I likehet med Norline 26, som Barracuda stammer fra, så synes jeg uteplassen er for liten. Det er ikke store plassen hvis man f.eks. vil ha et par stoler og et bord for å kunne sitte ute. Eller synes jeg båten er veldig fin, men de jeg har sett til salgs synes jeg er noe overpriset i forhold til størrelsen på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.